Living Power Must Attend Message—Living power must attend the message of Christ’s second appearing. We must not rest until we see many souls converted to the blessed hope of the Lord’s return. In the days of the apostles the message that they bore wrought a real work, turning souls from idols to serve the living God. The work to be done today is just as real, and the truth is just as much truth; only we are to give the message with as much more earnestness as the coming of the Lord is nearer. The message for this time is positive, simple, and of the deepest importance. We must act like men and women who believe it. Waiting, watching, working, praying, warning the world—this is our work.... {Ev 219.3}


Evangelisme kapitel 8. 219.     Fra side 219 i den engelske udgave.tilbage

VIII. Forkynde de særlige sandheder

Levende kraft må følge budskabet. - Levende kraft må følge med budskabet om Kristi anden tilsynekomst. Vi må ikke hvile før vi ser mange sjæle omvendte til det velsignede håb om Herrens genkomst. På apostlenes dage vendte de budskabet, som de frembar som et virkeligt arbejde, fra afguder til at tjene den levende Gud. Det arbejde der skal gøres i dag er ligeså virkeligt, og sandheden er lige så megen sandhed; vi skal kun give budskabet med så megen mere alvor, idet Herrens komme nærmer sig. Budskabet for denne tid er tydeligt, enkelt og af dybeste vigtighed. Vi må handle som mænd og kvinder der tror på det. Vent, våg, arbejd, bed, advar verden - det er vort arbejde. . . . .

Sætning:
- skal ændres til:
navn og/eller e-mail:

Oversætterens indentitet er ikke nævnt her. Ændringen foretages efter vurdering.