I sundhedens tjeneste kapitel 4. 66.     Fra side 66 i den engelske udgave.tilbage

Sektion 4 — Vort læge-college

Lærerne bør ikke miste modet fordi de er langsomme til at forstå det. De bør heller ikke tage modet fra de studerende når der gøres fejltagelser. Når fejl og mangler udpeges på venlig måde, skal de studerende være taknemmelige over den undervisning de får. En overlegenhed fra de studerendes side, bør ikke opmuntres. Alle bør være villige til at lære, og lærere bør være villige til at instruere, træne de studerende til at være selvhjulpne, kompetente, omhyggelige og flittige. Når de studerende studerer under disse lærere, og slutter sig sammen med dem for at bære deres ansvar, må de klatre til de øverste sigetrin, ved lærernes hjælp .

Sætning:
- skal ændres til:
navn og/eller e-mail:

Oversætterens indentitet er ikke nævnt her. Ændringen foretages efter vurdering.