Vi lever i en ond tid. Syndigheden er overalt. Satan arbejder med al hans magt og list for at omsnære og ødelægge. Der er ingen klasse der er i større fare end de unge, men vor himmelske fader ser de fristelser som omgiver de unge, og han indbyder dem til at komme til ham efter styrke til at modstå det onde og stå fast for det rigtige. Herrens frygt vil være som et skjold for det unge hjerte, der får fjendens ildpile til at gå forbi. Den hellige skrift, som et lys på livets sti, vil holde de unges fødder såvel som de gamle fra at blive indviklet i Satans snarer. |